Procedura reklamacyjna
Uwaga!
Każdą reklamację traktujemy trybem priorytetowym i przyspieszonym - na tyle, na ile możemy. Na każdą reklamację odpowiemy w terminie do 2 dni roboczych (pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00), a realizacja reklamacji nastąpi niezwłocznie, gdy ustalimy rozwiązanie Twojego problemu.
Z reguły reklamacje odbitkowe realizujemy (tj. następuje wysyłka braków/poprawionego zamówienia) do 3 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji; w przypadku zamówień zawierających inne produkty - do 5 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji (w przypadku konieczności innych ustaleń z fotografem/fotografką ważny jest czas Twojej odpowiedzi ).
Zgłoszenie reklamacji — przyjmujemy WYŁĄCZNIE poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego TUTAJ.
Ważne!
Nie przyjmujemy reklamacji inną drogą niż opisana powyżej.
Wysyłka uszkodzonego produktu:
-
do przesyłki dołącz numer zamówienia i tytuł albumu, dzięki temu będziemy mogli szybko powiązać złożoną reklamację z nadaną przesyłką,
-
zapakuj starannie przesyłkę — gruba warstwa wypełniacza do paczek np. papier + opakowanie ochronne – najlepiej kartonowe ze szczególnym zwróceniem uwagi na narożniki produktu. Zagwarantuje to, że przesyłka dotrze do nas nienaruszona,
-
zrób screen z widocznymi kosztami, które poniosłaś/poniosłeś w związku z przesyłką produktu do nas (będzie Ci on potrzebny do zamieszczenia go w formularzu). Jeśli reklamacja zostanie przez nas uznana zwrócimy Ci koszt przesyłki, a poprawiony produkt odeślemy na nasz koszt
-
paczkę wyślij na adres: CRYSTAL-ALBUMS, ul. Daszyńskiego 55, 42-400 Zawiercie
Pamiętaj, że firmy kurierskie nie odpowiadają za uszkodzenia wynikające z niewłaściwego zapakowania produktu!
Z tego powodu prawidłowe i bezpieczne zapakowanie przesyłki jest arcyważne.
Zastrzegamy sobie prawo do doliczenia dodatkowych kosztów w przypadku gdy zostanie dostarczony do nas produkt uszkodzony w wyniku niewystarczającego zabezpieczenia go.
Prosimy o wysyłanie paczek kurierem, nie Pocztą Polską!