Przejdź do treści
Polski
  • Brak sugerowanych wyników, ponieważ pole wyszukiwania jest puste.

Procedura reklamacyjna

Uwaga!

Każdą reklamację traktujemy trybem priorytetowym i przyspieszonym - na tyle, na ile możemy. Na każdą reklamację odpowiemy w terminie do 2 dni roboczych (pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00), a realizacja reklamacji nastąpi niezwłocznie, gdy ustalimy rozwiązanie Twojego problemu.

Z reguły reklamacje odbitkowe realizujemy (tj. następuje wysyłka braków/poprawionego zamówienia) do 3 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji; w przypadku zamówień zawierających inne produkty - do 5 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji (w przypadku konieczności innych ustaleń z fotografem/fotografką ważny jest czas Twojej odpowiedzi ).

Zgłoszenie reklamacji — przyjmujemy WYŁĄCZNIE poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego TUTAJ. 

(English version).

Ważne!

Nie przyjmujemy reklamacji inną drogą niż opisana powyżej.

Wysyłka uszkodzonego produktu:

  • do przesyłki dołącz numer zamówienia i tytuł albumu, dzięki temu będziemy mogli szybko powiązać złożoną reklamację z nadaną przesyłką,

  • zapakuj starannie przesyłkę — gruba warstwa wypełniacza do paczek np. papier + opakowanie ochronne – najlepiej kartonowe ze szczególnym zwróceniem uwagi na narożniki produktu. Zagwarantuje to, że przesyłka dotrze do nas nienaruszona,

  • zrób screen z widocznymi kosztami, które poniosłaś/poniosłeś w związku z przesyłką produktu do nas (będzie Ci on potrzebny do zamieszczenia go w formularzu). Jeśli reklamacja zostanie przez nas uznana zwrócimy Ci koszt przesyłki, a poprawiony produkt odeślemy na nasz koszt

  • paczkę wyślij na adres: CRYSTAL-ALBUMS, ul. Daszyńskiego 55, 42-400 Zawiercie

Pamiętaj, że firmy kurierskie nie odpowiadają za uszkodzenia wynikające z niewłaściwego zapakowania produktu!

Z tego powodu prawidłowe i bezpieczne zapakowanie przesyłki jest arcyważne.

Zastrzegamy sobie prawo do doliczenia dodatkowych kosztów w przypadku gdy zostanie dostarczony do nas produkt uszkodzony w wyniku niewystarczającego zabezpieczenia go.

Prosimy o wysyłanie paczek kurierem, nie Pocztą Polską!